Uçurtma Çantası / My New Kite Bag

Geçen hafta Ziya Bey’in yaptığı uçurtma çantasını görünce o kadar beğendim ki hiç ihtiyacım olmadığı halde ben de bir tane yapmak istedim. Ziya Bey http://www.kitebuilder.com/forums/viewtopic.php?t=9310 konusundan etkilenerek yapmış ve müthiş bir çanta olmuş.

En zorlandığım kısmı fermuara kilitleyicisini takmak oldu. Orada da youtube imdadıma yetişti.

Uzun süredir dikiş dikmemiştim. Efe sağ olsun çok yardımcı oldu.

Elimdeki kısıtlı malzemelerle yaptım ama sonuç çok memnun edici. Yapımı zor değil .

Bir Cevap Yazın

